246
Фестиваль «Pizzicato eCantabile» 2018

Фестиваль «Pizzicato eCantabile» 2018

24 июля — 09 августа 2018
Львов, Украина
Филармония [на карте]
(032) 235-89-46

Львівська державна обласна філармонія

проводить

24. липня – 9. серпня 2018 року

ІIІ. МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ЛІТНЬОЇ ПОРИ

« Pizzicato eCantabile »

Фестиваль «Pizzicato eCantabile» у 2018 році стає Міжнародним:

до Львова приїдуть музиканти зі США, Голландії, Японії, Франції, Польщі та України.

Pizzicato e Cantabile

– або “щипати і виспівувати”.

Ці два прийоми звукотворення присутні на всіх етапах еволюції людства. Символами театрального та музичного мистецтва у Стародавній Греції стали співучо-духовий Авлос і струнно-звучна Кіфара, на яких грали боги Діоніс та Аполлон. Біблійний цар Давид розспівував Псалми у супроводі свого Псалтеріума.

Пощипуючи струни ліри акомпанував собі до співу Орфей.

Епічні жанри в різних народів Землі виникали від поєднання співу з грою на різних щипкових інструментах. У супроводі кобзи-бандури творили думний епос українські кобзарі. Під звуки ручної портативної арфи трубадури оспівували свою пристрасну любов до дам серця.

Директор Фестивалю Олена Мацелюх.

Олена Мацелюх – українська органістка, яка є солісткою Будинку органної та камерної музики у Львові, а також солісткою Львівської та Рівненської філармоній. Вона виступає зі своїми концертними програмами по всій Україні – від Донецька, Дніпра, Одеси та Бердянська до Чернівців, Вінниці, Летичева, Хмельницького, Стрия, Самбора і на кордоні з Польщею – у Мостиськах. Органістка постійно гастролює у Швейцарії, Німеччині, Франції, Іспанії, Польщі, Чехії та Данії.

Олена Мацелюх є одним із кращих інтерпретаторів органної творчості Й. С. Баха у Східній Європі. У 2017 році відкривала Бахівські Фестивалі у Брно (Чехія) та у Вроцлаві. У Польщі Олену Мацелюх вітають шанувальники її таланту й на кількох інших фестивалях – зокрема, на «Музика в Старому Кракові».

Фестиваль Pizzicato eCantabile 2018

Апробований на чисельних концертах багаторічний і різноплановий виконавський творчий доробок органістки Олени Мацелюх є зафіксований на компакт-дисках “Benedictus” (“Благословен”), “Amazing Grace” (“Неймовірна благодать”), на авторських CD Богдана Котюка “Reflections” & “Mood and Spirits” та на спільному з виконавцем на флейті Пана мультиінструменталістом Ігорем Мацелюхом CD “Syrinx”.

Олена Мацелюх є відома і як науковець. Її дослідження в області органного мистецтва систематично публікуються в українських та закордонних альманахах, музикознавчих наукових збірниках і журналах. Як докторант найстарішого в Чехії Моравсько Palacký University Olomouc Олена Мацелюх готує до захисту свою докторську дисертацію на тему «Сакральне і профанне в органній творчості композиторів України та Чехії».

Олена Мацелюх – артистичний директор VI. і VII. Міжнародних фестивалів органної музики «Діапазон», які з величезним успіхом пройшли у Львівському будинку органної та камерної музики у жовтні 2016 та липні 2017 років. У Львівській філармонії вона є засновником і директором Міжнародного фестивалю літньої пори «Pizzicato e cantabile», прод’юсером і співорганізатором Міжнародних Фестивалів органної музики у Рівному та Чернівцях – «Musica viva Organum 2018» («Жива музика органу 2018»).

композитор і музиколог

Богдан Котюк

24 липня (вівторок)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

« ГЕНІЇ БАРОКО:

ОРГАН Й. С. БАХА і

4 концерти “ Lequattro stagioni ” А. Вівальді

Олена МАЦЕЛЮХ – орган

Марко КОМОНЬКО – скрипка

Ольга КУЦ – живопис

Богдан КОТЮК – коментар і 12 сонетів Вівальді

Органні цикли Йоганна Себастьяна Баха прозвучать в інтерпретації львівської органістки Олени Мацелюх. До неї зі своєю віртуозною скрипкою у «Le quattro stagioni» – 4-ох концертах Антоніо Лючьо Вівальді – долучиться Марко Комонько. Цей перший в історії музики програмний твір має викладений самим композитором у 12-ти сонетах авторський задум. Програмні тексти Антоніо Вівальді вводять слухачів у настрій музики дванадцяти місяців року. Їх перед кожною наступною частиною у власному авторизованому перекладі з італійської мови представить публіці коментатор-ведучий Богдан Котюк.

Транскрипцію оркестрового циклу для скрипки та органу здійснив корифей львівського органного мистецтва і майстер-будівничий органів Віталій Півнов.

Музику і поетичне слово Вівальді у реальному часі доповнить живопис художниці Ольги Куц, яка програмність музики Антоніо Лючьо Вівальді втілить у фарбах і мінливих образах.

Програма:

Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)

Fantasia & fugue g-moll, BWV 542

Choral “Ich ruf' zu Dir, Herr Jesu Christ”, BWV 639

Toccata & fugue d-moll, BWV 565

Antonio Lucio Vivaldi (1678 –1741)

4 concerti «Le quattro stagioni»

29 липня (неділя)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

« КОРОЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ &ІНСТРУМЕНТ КОРОЛІВ»

(ОРГАН & РОЯЛЬ)

Олена МАЦЕЛЮХ – орган

Меланія МАКАРЕВИЧ – фортепіано

Серед усіх музичних інструментів вони – найдосконаліші. Орган навіть називають королем, а французьке слово «royal» означає «королівський». На перший погляд – вони навіть схожі між собою, бо клавіатура рояля цілком подібна до одного із мануалів органа. Правда, таких клавіатур з клавішами в органа може бути навіть сім!

Кардинальною є різниця в звукоутворенні на цих інструментах: клавіша, повітря під тиском і труба в органа, а у рояля – клавіша, молоточок і струна. Орган – це духовий і найчастіше механічний інструмент, а рояль чи фортепіано – струнний і ударний. Обидва вступають у пряму конкуренцію з цілим симфонічним оркестром.

Ніби ДВА ОРКЕСТРИ в одному концерті – у цьому суть дуету органа і рояля.

Програма:

Alexandre Guilmant (1837 – 1911) “Priere” for Organ and Piano

Marcel Dupré (1886 – 1971) “Sinfonia” for Organ and Piano op.42

Pierre Cochereau (1922 – 1984) Berceuse Scherzo symphonique

Camille Saint-Saëns (1835 – 1921) “Carnaval des animaux”

for Organ and Piano

Oliver Messiaen (1908 – 1992) “Les Corps glorieux, VI. Joie et Clarté des Corps Glorieux”

Oliver Messiaen(1908 – 1992) “Alouette Calandrelle” з циклу

“Catalogue d'oiseaux”

Oliver Messiaen(1908 – 1992) “Regard de l'Esprit de joie” з циклу

“Vingt Regards sur l'Enfant-Jesus"

Marcel Dupré (1886 – 1971) “Variations on two Themes”

for Organ and Piano op.35

30 липня (понеділок)

Фойє концертного залу філармонії, поч.19 год.

« КЛАВЕСИННІ НОВЕЛЕТТИ »

Музична моновистава

Режисер-постановник і актор – Інна ПАВЛЮК

Олена МАЦЕЛЮХ – клавесин

Ігор МАЦЕЛЮХ – блокфлейта

Для людини театру поєднання амплуа режисера-постановника й актора в одній особі не є чимось особливим. Часто ці прагнення єдності в творенні сценічного образу спонукають актора до написання власного сценарію, або принаймні – до авторизованої трансформації та сплаву в нове ціле кількох вже апробованих історій.

Саме такий шлях обрала Інна Павлюк. Її нова музична моновистава є вже далеко не першою спробою сценічного втілення особистого пережиття класики. Тої музики, яка у сприйнятті мисткині перш за все асоціюється з виконавством на клавесині чи органі. Тому «Новелетти від Інни», які в понеділок 30 липня 2018 року на Філармонічній сцені прозвучать у супроводі клавесинної музики від Олени Мацелюх, цілком у переконливий спосіб стануть театральною реплікою, чи – своєрідним поглядом із будки суфлера на розмаїтість подій ІІІ-го Міжнародного фестивалю літньої пори “Pizzicato e Cantabile”.

Інна Павлюк:

Інструмент клавесин асоціюється у нас із далеким минулим. Як жили люди у ту давню пору? Про що думали, кого кохали, яким бачили майбутнє? Несучасні магічні звуки здатні перенести нас у часи овіяні легендами. Поєднання слова і прекрасної музики чекає на глядачів у моїй програмі”.

31 липня (вівторок)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

« СИРІНКС »

Ігор МАЦЕЛЮХ – флейта Пана

Олена МАЦЕЛЮХ – орган

Вечір інструментальної музики двох унікальних інструментів. Флейта Пана і орган, хоч і цілком не схожі між собою – насправді є найближчими родичами. Німфа Сирінкс із Давньогрецької міфології перетворилася в очерет, пригорщу якого зібрав міфічний бог Всесвіту Пан. Від його подиху вперше зазвучала зламана тростина. Струмінь повітря приводить у дію й найскладніший із усіх музичних інструментів – трубний орган.

Головна різниця між флейтою Пана та органом полягає в кількості труб, в які має потрапити струмінь повітря. А відповідно – в зусиллі, що потрібно прикласти для звукотворення. Для флейти Пана досить лише подиху, а для органа – 3 атмосфери. Єднає ці музичні інструменти між собою ще й магія їх впливу на людину.

Вражаюча різноплановість барв інструментального звучання, віртуозна майстерність виконавців та яскрава музика

не залишать байдужим нікого.

Програма:

Christopher Pardini (*1974) Toccata “Amazing Grace” на тему В. Вокера

Петро Чайковський (1840 – 1893)Марш із балету “Лускунчик”

Claude Debussy (1862 – 1918) “Syrinx” for Pan flute solo

Franz Liszt (1811 – 1886) “Ave Maria”

Jehan Alain(1911 – 1940) “Litanies

Богдан Котюк (*1951) Adagietto “Tet-a-Tet”

Edvard Grieg (1843 – 1907) Сюїта “Пер Гюнт:

Ранок”, “Смерть Озе, Танець Анітри”, “Пісня Сольвейґ”, “В печері гірського короля

Богдан Котюк (*1951) Симфонічна поема “Sanctus”

Fritz Kreisler(1875 – 1962) Three Viennese Dances:

Loves Joy”, “Loves Sorrow”, “Fair Rosemary

Franz Liszt (1811 – 1886) Prelude & Fugue on B-A-C-H

Astor Piazzolla (1921 – 1992) “Oblivion” (Забуття)

1 серпня (середа)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

«МУЗИКА ФРАНЦІЇ У ЛЬВОВІ»

П‘єр ЗЕВОРТ – орган (Франція)

PierreZevort– титульний органіст готичного собору Saint-Germain-l’Auxerrois (1150) середньовічного міста Дурдана, що за 60 км від в бік Шартра. П’єр Зеворт поєднює концертні виступи по всій Франції (Нотр-Дам де Парі, собори Бордо, Кутанса, Сент-Омера) з викладанням музики у Дурдані та Арпаоні. Як органіст – він володар кількох престижних премій, зокрема – консерваторії Рамо та Schola Cantorum у Парижі та в Бордо.

Концертні гастролі П’єра Зеворта вже неодноразово відбувалися в багатьох країнах: Великобританія, Швейцарія, Німеччина, Прибалтика, Польща, Румунія, Бельгія, Україна, Чехія, Білорусія, Росія, Україна, США, Бразилія. Вже у 2018 році він останній раз із великим успіхом інтерпретував органну музику Франції в кількох містах України – в тому числі й у ЛБОКМ.

Програма виступу П’єра Зеворта на ІІІ. Міжнародному фестивалі “Pizzicato e Cantabile” 1 серпня 2018 р. наскрізь пройнята містикою сакральності французьких композиторів, котрі творили за органами майстрів 18 cт. Т’єррі та Кліко, а також у 19-20 ст. для органів Арістіда Кавайє-Колля у храмах Парижа Нотр-Дам і Сент-Сюльпіс.

Програма:

Louis Marchand (1669 – 1732) Grand dialogue en Ut

François Couperin (1668 – 1733) Benedictus en Taille et Offertoire

sur les Grands Jeux

César Franck (1822 – 1890) Prélude, fugue et variation

Louis Vierne(1870 – 1937) Carillon de Westminster, Opus 54, No.6

Pierre Cochereau (1922 – 1984) Berceuse Scherzo symphonique

Jean Langlais(1907 – 1991) Acclamations Carolingiennes

Богдан Котюк (*1951) Benedictus

2 серпня (четвер)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

« HEJNAŁ KRAKOWSKI»

Міхал БЯЛКО – орган (Краків, Польща)

Молоде покоління митців Західної Галичини (столицею якої є польський Краків) на III. Міжнародному фестивалі «Pizzicato e Cantabile» у Львівській філармонії 2 серпня 2018 року представляє Міхал Бялко. У його програмі поруч звучатимуть німецькі твори Й. С. Баха і Й. Брамса, угорця Франца Ліста і поляка Мієчислава Сужинського, а також – львівського композитора Богдана Котюка та сучасного чеського класика Петра Ебена. Така стилістична палітра – від бароко і романтизму до сучасності, увага виконавця до національних традицій у різних європейських культурах – це свідчення високого професіоналізму та здобутої обдарованим 30-річним музикантом майстерності в час його студій у провідних європейських органістів.

Програма:

Богдан Котюк (*1951) “Jerichon. Fanfare”

Johann Sebastian Bach (1685 1750) Preludium & fugue a-moll, BWV 543

Johannes Brahms (1833 1897) Fugue as-moll, WoO 8

Mieczysław Surzyński (1866 1924) “Święty Boże” op. 38

  • Improwizacje na temat polskiej pieśni kościelnej

(Імпровізації на тему пісні польського костелу)

  • Petr Eben (1929 2007) z cyklu “Hiob” (Робота):

IV “Longing for Death

(Терпіння до смерті)

VII “Penitence and Realisation

(Покаяння і здійснення)

  • Franz Liszt (1811 1886) Фантазія і фуга на тему

Ad nos, ad salutarem undam

(Для нас як хвиля порятунку)

3 серпня (п’ятниця)

Фойє концертного залу філармонії, поч.19 год.

« ВІОЛА ДА ҐАМБА

– МУЗИЧНА ПОДОРОЖ ЄВРОПОЮ

16 18 ст. »

Дует Fernabucco

Юлія КАРПЕТА – віола да ґамба, Вроцлав (Польща)

Кшиштоф КАРПЕТА – віола да ґамба, Вроцлав (Польща)

Ансамбль «Фернабукко» Юлія та Кшиштоф Карпети створили 9 років тому як дует ґамбістів. У такому ж складі Fernabucco бере участь на Львівській сцені у ІІІ. Фестивалі «PizzicatoeCantabile». Але до участі у концертних турне подружжя часто запрошує ще й інших інструменталістів – лютню, клавесин, ударні, або й камерний оркестр. «Фернабукко» зі своєю авторською програмою «Viola da gamba – muzyczna podróż po Europie XVI – XVIII w.» популяризує віолу да ґамбу і творчість композиторів епохи Ренесансу і раннього бароко.

У виконанні Fernabucco – Diego Ortiz, Christoph Schaffrath, Simon Ives, Jean-Marie Leclair, Joseph Bodin de Boismortier, Monsieur de Sainte-Colombe та інших композиторів звучали і мали багато позитивних відгуків преси на Фестивалях давньої музики в Італії та Польщі.

Назва ансамблю була інспірована своєрідною грою слів: fernambuk це – порода дерева, з якого виготовляється Viola da gamba, fern – далеко і Nabucco – король Вавілону.

Програма:

MarinMarais (1656 1728) l’Arabesque z Suitte d’un gout etranger,

Pièces de violes, 4e livre

MarinMarais (1656 1728) Muzette, 2 e Muzette z suity a-moll,

Pièces de violes, 4e livre

Simon Ives-Ayre (16001662)

Georg Philipp Telemann(1681 1767) Fantazja e-moll violа da gamba solo,

TWV 40:28 (Largo, Presto, Vivace)

Sieur de Sainte-Colombe(1640 1700) XLI Concert à deux violes esgales

Le retour

Jean-Marie Leclair (16971764) Sonata XIX a-moll Königliche Gambenduos

(Allegro, Adagio, Allegro)

Paolo Pandolfo(*1964) A Solo (Tombeau) 1998

Marin Marais(1656 1728) Folies d'Espagne

Diego Ortiz (15101570) recercada Segunda & recercada Ottava

4 серпня (субота)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

« МУЗА ПІД КРИЛОМ РОЯЛЮ »

Романтичні мандри

Наталія ЗОЛОТАРЬОВА – фортепіано (Дніпро)

Свій фортепіанний професіоналізм Наталя Золотарьова успадкувала з материнським молоком. Спочатку була вища освіта у рідному Харкові. Згодом – Московська аспірантура, захист кандидатської дисертації та концертні виступи на престижних сценах зі складними програмами. Сьогодні вже й студенти доцента Дніпровської консерваторії Наталії Золотарьової здобувають найвищі нагороди на Міжнародних конкурсах піаністів. Але, коли сама Наталя сідає за рояль – то мимоволі від студентки її не відрізниш. Ця сповнена романтичних почуттів муза з неймовірною легкістю долає усі технічні труднощі. Їй під силу усе: блискуча імпровізаційність Ліста, запальний іспанський темперамент де Фальї, помпезна героїка, казковість і мрійлива ностальгія, а ще – витончена стихія складних джазових побудов.

Здійснити романтичну мандрівку під крилом роялю у двох відділах свого сольного речіталю Наталя Золотарьова запрошує у суботу 4 серпня 2018 р. Європейський континент у її виступі на ІІІ. Міжнародному фестивалі розкриє перед нами свої культурно-мистецькі досягнення від Атлантичного океану до Чорного моря…

Програма:

Franz Schubert (1797 – 1828) Wanderer Fantasy C-dur, Op. 15, D. 760

Franz Liszt (1811 1886) Lugubre gondola

Csárdás

Csárdás obstiné

Михайло Глінка (1804 1857) Марш Чорномора

з опери «Руслан і Людмила»

Богдан Котюк (*1951) Konzertstück «Monaco»

Franz Liszt (1811 1886) Rhapsodie espagnole S.254, R.90

Manuel de Falla (1876 1946) La Danza Ritual del Fuego

(El Amor Brujo)

Serenata andaluza

На могилу Полю Дюка

Богдан Котюк (*1951) Konzertstück «DJ»

5 серпня (неділя)

Концертний зал філармонії, поч.17 год.

« Читаючи 150–ийПСАЛОМ ЦАРЯ ДАВИДА »

або «Цимбальна одержимість»

пам’яті родоначальника Львівської цимбальної школи

професора Тараса БАРАНА

Цимбалісти:

Олег ПАЗЮК, Ігор БРУХАЛЬ, Михайло КУЖБА, Ярослав КУРКА,

Володимир ДОВГАНЮК, Назар СТЕФАНКО, Тарас МАТЛЮК,

Василь ПАРАЩУК, Володимир ПАШКО та

органістка Олена МАЦЕЛЮХ

Цимбали – це прийнята в Україні збірна назва для одного із найдавніших і найбільш розповсюджених у світі струнних щипково-ударних інструментів. Знайдене у Ніневії (тепер – м. Мосул в Іраку) зображення дуету цимбалістів має 5500 років. Біблійний псалтеріум у наслідок еволюційних вдосконалень із часом перетворився в клавесин і фортепіано. Цимбали є присутні в культурах усіх континентів, а у Китаї на них грає 20 млн. музикантів. Львів має свою Цимбальну школу, яку створив професор Музичної академії народний артист України, кандидат м-ва Тарас Михайлович Баран.

ІІІ. Міжнародний Фестиваль “Pizzicato e Cantabile” пропонує знайомство зі сольною та ансамблевою музикою для цимбалів. На сцені Філармонії зазвучить цілий квартет цимбалістів, а одні із цих цимбалів колись належали Ігору Стравінському, який для них писав свої твори. У час гастролей Європою їх придбав для Львівської Цимбальної Школи професор Баран.

Світлій пам’яті свого друга – майстра, педагога, віртуоза-цимбаліста і вченого Т.М.Барана композитор Богдан Котюк створив нову стохастичну композицію «150-ий псалом Царя Давида». Ця хвалебна Алилуя Господу, музичним інструментам і цимбалам була улюбленою духовною піснею по-справжньому віруючого християнина Тараса Барана.

Окрім СЕМИ ЦИМБАЛІВ (!) у концерті звучатимуть і струнні, і духові інструменти, а також – орган Олени Мацелюх.

У програмі:

Емануель Сежорне, Жорж Бізе, Микола Лисенко, Дмитро Бортнянський, Богдан Котюк, Тоні Йордаке, Скот Джоплін, Імре Кальман, Маріус Міхалаче, Сергій Крецу, Сергій Кушнірук, Георгій Матвіїв, Володимир Сирбу.

6 серпня (понеділок)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

« СОНЦЕ, ЩО СХОДИТЬ НАД ЛЕТЮЧИМ ГОЛЛАНДЦЕМ »

ORGAN - DUO

Жан-П’єр СТАЙВЕРС (Нідерланди) & Хіроко ІНОУЕ (Японія)

Хіроко ІНОУЕ народилася в Осака. Після закінчення університету в Кіото студіювала орган і фортепіано в консерваторії та аспірантурі Москви. Майстерність гри на історичних інструментах підвищувала у класі професора Theo Jellema в місті Ґронінґен (Нідерланди) Prins Claus Conservatorium.

Хіроко Іноуе – лауреат Конкурсів органістів в Італії та Росії. З 2006 року вона солістка Філармонії в Калінінграді (РФ).

Жан-П’єрСтайверс – титульний органіст собору Св. Кристофеля в Роормунді, Лімбурзького симфонічного оркестру і Королівської Фламандської філармонії. Він переможець органних конкурсів у Дубліні, Люцерні, Шартрі, Калінінграді.

Жан-П’єр Стайверс – перший і найкращий інтерпретатор органної творчості Мікаела Тарівердієва, за створення dvd “Quo vadis” з органною симфонією якого про трагедію Чорнобиля, він отримав спеціальний приз Філармонічного Товариства Москви. Жан-П’єр Стайверс постійно концертує країнами Європи, у США, в Японії та Росії.

Судячи зі сімейної світлини, слово про себе в музиці ще скаже й їх син Таро.

Програма:

Johann Sebastian Bach (1685 1750) Ouvertüre und Arie aus

Orchestral Suite No.3, D-dur, BWV 1068

Gustav Adolf Merkel (1827 – 1885) Sonata d-moll, op.30, in 3 Part

Ad Wammes (*1953) Golven voor orgel duo” (нідерландська)

(“Хвилі для органного дуету”)

Сергій Рахманінов (1873 – 1943)Adagio зі Симфонії № 2

Петро Чайковський (1840 – 1893)Andante maestoso з балету “Лускунчик”

7 серпня (вівторок)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

« ОРГАННЕ МИСТЕЦТВО ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ

АМЕРИКАНСЬКОГО СПРИЙНЯТТЯ »

Ґейл АРЧЕР орган(США)

Ґейл АРЧЕР – одна з найвидатніших американських органісток поєднує виконавську концертну практику з просвітницькою та педагогічною роботою. Поруч із майстерним володінням органом, вона виступає в ролі хормейстера та лектора, створює цілі цикли тематичних програм. У США з тріумфом пройшли серії органних концертів Ґейл Арчер «Бах: трансцендентний геній», «Американська ідилія», «Російська подорож», «Угорська рапсодія. Франц Ліст», «Орфей Амстердаму. Я. П. Свелінк і його учні», а також – «Органна творчість жінок-композиторів».

У репертуарі Ґейл Арчер музика від 17 до 21 століття, яку вона з успіхом записує на СD і навіть була номінована до найпочеснішої нагороди у світі музики – премії GRAMMY. Особливе місце в її творчому доробку займає творчість Олів’є Мессіана. Вона записала усі без винятку органні твори композитора, а її програма до 100-ліття з дня народження французького класика 20 ст. була визнана Нью-Йоркським видавництвом “Time Out” як «Найкраща у 2008 році».

Ґейл Арчер неодноразово гастролювала у різних країна Європи, в Польщі, Україні, Росії та по цілому Сибіру. У 2017 році її виступ на VII. Міжнародному фестивалі органної музики «Діапазон» у Львові став кульмінаційною подією.

У своєму виступі 7 серпня 2018 році на ІІІ. Міжнародному літньому фестивалі Львівської філармонії “Pizzicato e Cantabile” Ґейл Арчер продемонструє через призму американського сприйняття стан і розвиток органного мистецтва в Росії, що стане своєрідним відкриттям для публіки.

Програма:

Олександр Ґлазунов (1865 1936) Прелюдія та фуга d-moll, op. 98

Цезар Кюї (1835 1918) Дві прелюдія g-moll & As-dur

Сергій Ляпунов (1859 1924) Пасторальна прелюдія, op. 54

Сергій Слонімський (*1932) Токата

Олександр Шаверзашвілі (1919 2003) Прелюдія та фуга

Модест Мусорґський (1839 1881) «Ніч на Лисій горі» транскрипція

для органа Зіґмунда Шатмарі (2012)

9 серпня (четвер)

Концертний зал філармонії, поч.19 год.

« ҐАЛАНТНІ ЛЬВІВСЬКІ ВІРТУОЗИ »

Олена МАЦЕЛЮХ – орган

Меланія МАКАРЕВИЧ – фортепіано

Іванна МИТРОГАН – арфа

Академічний камерний оркестр «Віртуози Львова»

диригент – н. а. України Сергій БУРКО

Французьке словоgallant” перекладається як “вишуканий, ввічливий, чемний”. Галантний стиль у музиці став перехідним явищем від епохи бароко до класицизму. Деколи його порівнюють із рококо в живопису. У 18 ст. у музиці Генделя та Вівальді, Куперена, Телемана і Перґолезі помітно прозорішою стає фактура, а музика набуває більш легкого, чуттєвого характеру. Ця стилістика знайшла своє втілення й у неокласичних пошуках італійських і французьких композиторів у 20 столітті.

Для Академічного камерного оркестру «Віртуози Львова», який із 1994 року очолює його засновник, художній керівник і головний диригент н. а. України Сергій Бурко, галантний стиль є найприроднішим втіленням художніх задумів і творчих ідеалів. У ролі солістів з оркестром постійно виступають яскраві особистості, для яких галантний стиль є природнім у музичному висловлюванні. Співпраця «Віртуозів Львова» із органісткою Оленою Мацелюх має як свою історію, так і велике майбутнє.

Програма:

J.S. Bach (1685 – 1750) Концерт для 2 Harpsichords in c-moll, BWV 1060

у перекладі для ф-но і органа з камерним оркестром

Franz Liszt (1811 – 1885) Malediction для ф-но і камерного орк.

Johan Bartholdy (1853 – 1904) «Strophe», op.30 for organ, piano and strings

Александр Гедіке (1877– 1957) «Прелюдія» op. 24 для органа, арфи і струнних

Ottorino Respighi (1879 – 1936) «Сюїта» для органа і струнних G-dur

Арсен Бучинський (*1982) «Жасмин» для ф-но, органа і струнних

Все фестивали



Ключевые слова: Фестиваль Pizzicato eCantabile 2018, концерти літо, класика, філармонія, афіша концертів львів, афиша концертов львов, афіша фестивалів, Афиша фестивалей, фестивали 2018, фестивалі 2018, куди піти, куда пойти, квитки, билеты, адрес

© md-eksperiment.org

Опубликовано: 12 июня 2018

Львов - Концерты

Фестиваль Зірковий Парад 2018

Палац естетичного виховання учнівської молоді 23 ноября - 25 ноября

Фестиваль Зіркова Хвиля хітів 2018

Палац естетичного виховання учнівської молоді 14 декабря - 16 декабря

Фестиваль Українська коляда 2019

Палац естетичного виховання учнівської молоді 11 января - 13 января
Показать все

Львов - Скоро

Фестиваль Зірковий Парад 2018

Палац естетичного виховання учнівської молоді 23 ноября - 25 ноября

Фестиваль Зіркова Хвиля хітів 2018

Палац естетичного виховання учнівської молоді 14 декабря - 16 декабря
Показать все