Питер Акройд (Peter Ackroyd)

(народ. 1949)

Пітер Акройд підтримує філософсько-естетичний принцип постмодернізму «світ як текст». Усе в людському світі врешті-решт виявляється результатом творчості людини, і в цьому реальність є подібна до літератури.

Будучи постмодерністичною сумішшю різних жанрів - філософського діалогу, релігійної та політичної сатири, наукової фантастики, психологічного дослідження, готичних історій, біографії, детективного та пригодницького роману, твори П. Акройда торкаються багатьох важливих питань літератури та мистецтва, допомагають глибше зрозуміти їх.

Письменник протиставляє інтертекстуальність як літературний прийом постструктуралістському її розумінню як фактора несвідомого, закладеного в історико-культурній традиції епохи, що керує діяльністю митця незалежно від його бажання і свідомості.

Акройд руйнує межі понять героя і тексту, використовуючи їх вільну гру, створюючи картину «універсуму текстів» у химерному переплетенні сюжетів і героїв, що в різних варіаціях інтерпретують один одного, оскільки є лише частиною «загального» тексту, який, у свою чергу, збігається з уже «текстуалізованими» та «інтертекстуалізованими» історією та дійсністю.

Биография

Произведения

Критика

28.03.2018 37
Питер Акройд. Чаттертон
28.03.2018 25
Питер Акройд. ​Хоксмур
28.03.2018 37
Питер Акройд. ​Процесс Элизабет Кри
28.03.2018 123
Проблема інтертекстуальності в романі Пітера Акройда «Чаттертон»
28.03.2018 71
Поетика симулякрів як елемент наративу в романі Пітера Акройда «Записки Платона»
28.03.2018 75
Міф про Новий Едем і його інтерпретація в романі Пітера Акройда «Мільтон в Америці»
28.03.2018 73
Биография Питера Акройда