Щоб справити враження на глядачів чи якось зрушити сюжет з мертвої точки, кіномитцям доводиться всіляко викручуватися. На жаль, іноді їм приходить на думку тільки роялі у кущах чи заїжджені кліше. Вони вже не викликають емоцій, а лише примушують нас закочувати очі.
Ми, здається, здогадались, що написано у методичці у митців кіноіндустрії. Вважаємо, що саме так там все і відбувається.
- У фільмі є якийсь лякливий, проблемний персонаж, який тільки косячить? Що ж, трохи почекайте: в кінці він неодмінно зробить якийсь героїчний вчинок й усіх врятує.
- Коли персонаж відповідає на телефонний дзвінок, то нам не чутно співрозмовника, він буде дублювати кожне його слово: «Тобі потрібні гроші? 5 тис.? До середи?»
- Якщо хтось сказав, що якась подія неможлива, то вона неодмінно повинна відбутися. От би й нам так, щоб мрії завжди здійснювались.
- Жіночі пахви завжди бриті. Апокаліпсис на дворі, героїня місяцями бігає від зомбі чи виживає в умовах відкритого космосу – неважливо. Якщо вона підніме руку, то ми будемо знати, що брилась вона максимум учора.
- У світі кіно, очевидно, існує спеціальні валізи для переноски суми і 1 млн. Ніхто навіть не перевіряє, чи вся сума в наявності, якщо валіза повна, то і грошей там зрозуміло скільки. Ймовірно вони продаються в кожному кіоску, адже так бувають потрібні.
- Навіть якщо герої їдуть по прямій дорозі, їм все одно необхідно постійно крутити кермо, ніби об’їжджаючи перешкоди. При цьому водії завжди можуть повернутися до пасажирів позаду й говорити з ними хоч цілу хвилину. Сподіваємось, що в реальному житті ніхто не буде так робити.
- Будь-який персонаж, який з якоюсь метою миготить в кадрі, але нічого насправді не робить чи косить під дурня, виявляється не тим, ким його вважали.
- Сторонні завжди краще розслідують справи, ніж поліція. Служителі закону, як ми знаємо, в більшості фільмів виконують роль сирен та мигалок й з’являються лише тоді, коли злочин вже розкрито.
- За сюжетом люди можуть товаришувати з дитинства чи 20 років бути одруженими, але якщо нам покажуть їхню переписку, то це будуть їх перші повідомлення один одному.
- Сім'ї на повсякденну вечерю готують по 100 страв, які ніхто не їсть. Дорослі спілкуються, діти вернуть ніс. Тільки цуцики, якщо такі є, неодмінно захочуть приєднатися до трапези.
- Ковдра після будь-якої відвертої сцени підозрілим чином приймає форму латинської букви L, прикриваючи фігуру жінки та стегна чоловіка. Ми розуміємо, що там намагаються від нас приховати, але у реальному житті таке правило чомусь не працює.
- Туалет та ванна – це ті місця, де обов’язково трапиться певний поворот у житті героя. Можливо, саме тому вони так рідко туди ходять: бояться. Навіть після сну заглянути не поспішають. А якщо дія відбувається в темному лісі й персонажу треба відійти від компанії, то точно чекай на біду.
- Чоловіки з маніакальною наполегливістю домагаються жінки. У кінці вона здається, й розпочинається роман. В реальності вона скоріш за все зателефонує у поліцію.
- Снайпери з кіно не шукають легких шляхів й завжди видають свою позицію лазерними прицілами. Ніби-то ніхто не помічає цю червону крапку на персонажі.
- Кіношний сніданок у робочі будні: можна нікуди не поспішати, наготувати тонну їжі, поспілкуватися з сім’єю. Не знаємо як їм це вдається, тому що звичайні люди встигають тільки прийняти душ, розігріти вчорашню їжу чи швиденько схом’ячити вчорашню булку.
- Якщо за жінками гоняться, то вони завжди спіткаються й падають. Не знаємо, що за хвороба, але звичайно люди не валяться з ніг на рівному місці. А якщо таке й трапилось, то не задкувати обличчям до переслідувача з швидкістю равлика.
- Неважливо, ким працює головний герой й чи працює взагалі, але якщо ми дивимось не драму, то житло в нього буде як у справжнього бізнесмена. Звичайно, в житті теж буває, що багата родина залишає родичу спадок, але на жаль, не так часто, як у кіно.
- Дівчата легко закохуються у самих мерзотних персонажів чи безглуздих качків, які над ними насміхаються. При цьому добряки, які все для них роблять, опиняються у френдзоні.