10 кращих яскравих фільмів
Кольорова палітра фільму багато в чому визначає його настрій, може посилити емоції і підкреслити тему сюжету. Це не означає, що всі видатні фільми повинні бути залиті яскравими фарбами, але іноді візуальне враження, яке справляє кіно, має не менше значення, ніж персонажі, історії чи діалоги. Чим яскравіший фільм, тим легше йому заволодіти увагою глядача і надовго залишитися в пам'яті.
У цьому списку десять фільмів з незвично яскравими і гарними кольоровими палітрами, які можуть викликати візуальний захват.
Життя Пі / Life of Pi (2012)
«Життя Пі» Енга Лі – один із найбільш візуально приголомшливих фільмів, знятих за останні десять років. Дива технологій CGI та 3D втілили в життя найчудовіші кадри з тих, які коли-небудь були показані в кіно. Вся ця краса показана у вигляді епічної подорожі, пригоди та відкриття. Море ще ніколи не здавалося настільки таємничим і яскравим, як в «Житті Пі», а от сцени з китом, який перестрибує через човен на тлі мерехтливої величі безкрайньої синяви, - просто дух захоплює. Фільм номінувався на 11 премій «Оскар», серед чотирьох отриманих – приз за кращі візуальні ефекти.
Королівство повного місяця / Moonrise Kingdom (2012)
Тема цієї добірки наче створена для фільмографії Уеса Андерсона. Він обожнює кольори більше від будь-якого іншого режисера, активно працюючи і з яскравими, і з теплими пастельними тонами, які практично задають тон розповіді. Характерне кадрування і квітчастість виділяють фільми Андерсона і роблять їх миттєво впізнаваними. Його кінематограф чудовий, безстрашний і суто індивідуальний. Трагікомедія «Королівство повного місяця» створена у ностальгічних ретро відтінках. Це весела і чарівна пригода, яка знята з глибоким розумінням персонажів.
Скотт Пілігрим проти всіх / Scott Pilgrim vs. the World (2010)
Веселе видовище, яке зняте за мотивами серії коміксів Брайана Лі О'Меллі «Скотт Пілігрим», де кольори виходять на перший план. Об'єкт любові Скотта, Рамона Флауерс, протягом усього фільму змінює колір волосся. Відтінки її голови, а також одягу персонажів, а пізніше – зброї, радують око яскравістю, як і спливаюча скрізь відеоігрова анімація. Яскраві кольори фільму важливі в розповіді і комічному настрої цієї історії.
2046 (2004)
«2046» – один із найбільш загадкових і чарівних фільмів Вонга Карвая. За візуальною унікальністю і експериментальністю в цей список можна було б включити і його «Любовний настрій» або «Чунгкінський експрес». Проте вибір пав на фантастичну мелодраму «2046» (як на найбільш амбіційне і найменш осяжне творіння гонконгського фільммейкера). Сюжет фільму то прямує в майбутнє, то повертається в минуле, рясніє дивовижними і фантастичними інтерлюдіями, які не мають візуальної послідовності, а від того не менш чудові.
Мрійники / The Dreamers (2003)
Беззаперечно, Бернардо Бертолуччі – режисер кольорів, і немає кращого прикладу його майстерності, ніж сексуальна драма 2003 року «Мрійники». Фільм камерний, навіть сприймається як картина, що рухається, а не кіно. Як валентинка з освідченням Парижу, який тут показаний так вишукано і так нестримно. Ще більш захоплює те, що камера практично вловлює емоції любові в яскравих відтінках червоного, а також незворушні образи сексуальних відкриттів і пробуджень американця в місті любові.
Велика риба / Big Fish (2003)
Зазвичай з Тімом Бьортоном асоціюються більш похмурі кольори, ніж ті, якими розкошує «Велика риба», через що критики назвали фільм найбільш суперечливим в кар'єрі режисера. Це його найяскравіший витвір. Одна з найбільш чудових сцен у фільмі - коли головний герой, який сидить серед жовтих квітів, чекає дівчину своєї мрії. Картина пронизана чарівністю і сюрреалізмом, що робить її такою особливою.
Амелі / Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain (2001)
Зелений. Червоний. Жовтий. Ці три кольори переважають в кольоровій гамі «Амелі», і їх можна побачити в кожному кадрі фільму Жан-П'єра Жоне. Головна героїня ділиться яскравими фарбами, які наповнюють її світ, з іншими людьми, назавжди змінюючи їх життя. Цей фільм став одним з найбільш примітних явищ у кінематографі. Чарівна, дивакувата історія увійшла в число найпопулярніших французьких фільмів. Кольори життєво необхідні в цій унікальній і миттєво підкорюючій історії кохання.
О, де ж ти, брате? / O Brother, Where Art Thou? (2000)
Брати Коен і кінооператор Роджер Дікінс показали, що гарні кольори не обов'язково повинні бути яскравими і насиченими. Сепія також гарна у чудових південних пейзажах. Фарби ідеально поєднуються з реквізитом і передають естетику 30-х років, часу, коли відбувається історія. Творці фільму, щоб записати певний колір трави і листя в Міссісіпі, знімали протягом трьох літніх місяців 1999 року.
Амаркорд / Amarcord (1973)
«Амаркорд» – це кінематографічна ностальгія у чистому вигляді і один з найвідоміших фільмів Федеріко Фелліні. На романьольському діалекті містечка, де виріс режисер, назва фільму означає «я згадую». Це тепла розповідь маестро про прибережне італійське місто, в якому він виріс. Історія настільки абсурдна, сумна і передає ностальгію за тим часом і місцем, що вона наче занурює в розум Фелліні.
«Амаркорд» ще й один з найбільш особистих і емоційних творів маестро, а також одна з його найбільш кольорових і яскравих картин, з карнавальною палітрою і кольорами всього спектру. До того ж фільм охоплює всі чотири сезони, що додає йому візуального і кольорового різноманіття. Достатньо провести дві години в місті дитинства Фелліні, щоб зрозуміти, чому від виявився таким геніальним художником.
Божевільний П'єро / Pierrot Le Fou (1965)
Це один із найвеселіших і найромантичніших фільмів Жана-Люка Годара. До того ж «Божевільний П'єро» – одна з перших кольорових кінострічок режисера, котрий стояв біля витоків французької нової хвилі. Він сміливо задіяв перші кольори, майстерно передаючи дух фільму і стосунки персонажів. Чудовий візуальний стиль цієї роботи радує під час перегляду і запам'ятовується як один із найбільш яскравих творів французької нової хвилі.
Переклад: IrinaKlassic